17 lipca 2014

Something about me & my blog




Heii!
Tak więc po raz pierwszy witam się z Wami na tym blogu. Zdecydowałam, że pierwszy post będzie zupełnie informacyjny, a na dobry początek napiszę trochę o sobie i o blogu, aby nie było żadnych wątpliwości. W razie czego, zawsze możecie zajrzeć na stronę "Ja & Blog", jeżeli będziecie chcieli przeczytać coś więcej. Ale myślę, że jeśli zostaniecie ze mną na blogu trochę dłużej i będziecie na bieżąco oddawać się lekturze, z pewnością lepiej mnie poznacie.

OK, bez przedłużania zaczynam. Mam na imię Dominika, co prawdopodobnie wcześniej przeczytaliście, ale pierwsze pytanie, jakie sobie zadaliście, to pewnie ile mam lat.  Urodziłam się 19 września 2002 roku, co oznacza, że będę kończyć 12 lat. Jeśli chodzi o zainteresowania i resztę rzeczy, po raz kolejny odsyłam Was do przeczytania strony "Ja & Blog", ponieważ w tym poście chciałam raczej skupić się nie na mnie, a na blogu.



No to po pierwsze: co znajdziecie na blogu? Myślę, że chyba wszystko. Moda, stylizacje, lifestyle, DIY, recenzje, porady, moje przemyślenia, rysunek, fotografia, tagi, po prostu wszystko co wpadnie mi do głowy. Jedyny temat, który na razie będę omijać, jest makijaż. Nie mówię tu o pomadkach czy innych tego typu rzeczach, ale podkłady, pudry i korektory odkładam jeszcze na bok. Także jeśli szukacie typowo kosmetycznego bloga, to jednak nie mogę spełnić tego wymagania, ale wróćcie tu za kilka lat, a może to się zmieni ;) 
I jeszcze informacyjnie: posty będę starała się dodawać jak najczęściej, a minimum to jeden w tygodniu, wyjątkiem będzie wyjazd lub ciężki tydzień szkolny, czyli po prostu dużo kartkówek, albo ważny sprawdzian. Najczęściej będę publikowała je w weekendy, ale oczywiście będę korzystała z luźnych dni w tygodniu i starała się pisać również wtedy.
A jeśli chodzi o zdjęcia, są one wykonywane aparatem Canon D1100, co zresztą możecie przeczytać na wspominanej wcześniej stronie. Prawdopodobnie napiszę kiedyś jego krótką recenzję, dajcie znać, jeśli przeczytalibyście coś takiego ;)
Wspomnę, że wygląd mojego bloga wykonuje sama i aby nie było wątpliwości, nikt mi nie pomaga. 
I na koniec jeszcze dodam, że z chęcią przeczytam, jakie posty chcielibyście zobaczyć na tym blogu i co mogę poprawić, bardzo mi to pomoże, ponieważ chciałabym zadowolić wszystkich czytelników ;)


Photos by Julia M.

Wszystkie pytania, oferty czy po prostu wiadomości piszcie na mój adres mejlowy: 
dominika.mrs.cottoncandy@gmail.com

41 komentarzy:

  1. Powodzenia!
    Masz duży potencjał, więc dasz radę :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! śliczne zdjęcia! :)
    zapraszam do mnie!

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :), też dopiero zaczęłam na moim blogu differentdiamond.blogspot.com
    Na dobry początek obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia :) śliczne zdjecia ;*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu bloga :). Myślę,że to co napisałaś : tagi,recenzje ,lifstyle, DIY itd możesz pisać na tym blogu bo lubię takie postyy ;p

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dopiero zaczynam blogować ;)
    Wspieram Cię i obserwuje :)
    Zapraszam do mnie : indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i wytrwałości, bo widzę, że zapowiada się bardzo fajnie ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie! ^^

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia mi się bardzo podobają:) super notka :) piękny wygląd bloga :)
    bardzo mi sie podoba ten blog !! :)
    pozdrawiam i życze miłych wakacji i sukcesów w blogowaniu ! :) ♥♥♥
    ................................................................
    A może obs za obs daj znac na moim blogu :)↨♥♥
    Mój blog KLIK


    a jakim aparatem robisz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdjęcia wykonuję aparatem Canon D1100, co zresztą wspomniałam w poście ;))

      Usuń
  9. bardzo ładne zdjęcia!
    obserwuję i licze na to samo!
    ja na pewno będę czytać :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam Cię do udziału w konkursie na moim blogu. Zasady są proste. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie się zapowiada, fajne zdjęcia
    mam identyczny kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to powodzenia w blogowaniu.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. hej ciekawa notka bede wpadała czesciej ;) może i ty do mnie wpadniesz i zaobserwujesz ja na 100% sie odwdziecze ;) pozdrawiam http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w blogowaniu♥


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się świetnie, powodzenia i wytrwałości ! :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. dobry początek :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie się zapowiada i będę wpadała częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie tutaj! Będę częściej wpadać :))
    ---> U mnie na blogu jest organizowany konkurs na bon o wartości $50 do sheinside.com, zapraszam do zgłaszania się!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzonka w blogowaniu...
    Pozdrawiam!
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia. Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Zapraszam do mnie, może Ci się spodoba, mam taką nadzieję. Kolejny post u mnie już dzisiaj. Może zaobserwujesz lub chociaż coś skomentujesz?
    Zależy mi na szczerych komentarzach i prawdziwych obserwatorach <3

    bluejeans-lulu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne zdjęcia! Początek jest bardzo dobry, na pewno będę tu często zaglądać :)
    Powodzenia i wytrwałości ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Rowniez zycze powodzenia w pisaniu bloga! Na pewno dasz rade ;)

    Pozdrawiam,
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie się zapowiada, więc póki co życzę wytrwałości i powodzenia w pisaniu :)

    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia, z niecierpliwością czekam na kolejną notkę :)

    Zapraszam na fotorelację :) Dodasz komentarz? :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/wakacyjna-fotorelacja-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  25. dobry post na początek, zyczę powodzenia :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oo boska notka :o Będę zaglądała częściej, fajnie sie czyta, ogląda! :)
    + mogłabyś skomentować moją nową notke? będę bardzo wdzięczna :) ---> NOTKA :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny post i blog!!! :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie się zapowiada :)
    Może zajrzysz na mój nowy post ? jak ci się spodoba to skomentuj!
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawie będzie. Co do książki to dużo o niej słyszałam i chyba też się skuszę na przeczytanie

    Czy mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście? To dla Ciebie tylko kilka sekund i jeden Kliik , a dla mnie baaardzo dużo znaczy. Wiem także , ż bez Ciebie mi się nie uda .Może właśnie twój klik będzie tym decydującym klikiem? Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy post!
    Świetna sylwetka!!


    Obserwujemy?

    Buziaki!

    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa notka i ladne zdjecia.
    Powodzenia w blogowaniu. ;*

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie zaczynasz i na sam początek już Cię obserwuję, bo spodobał mi się szczególnie tekst, a zdjęcia i wygląda zachęciły do jego przeczytania :)
    powodzenia w blogowaniu !
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się spodobało! Obserwuje :)) i życzę powodzenia w blogowaniu :D
    zapraszam hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. kurde, tą książkę muszę sobie kupić :)

    h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs? + startuję z czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia! Naprawdę ładne zdjęcia.
    Cieszę się, że jak na razie odstawiasz makijaż na bok. Najchętniej też bym to zrobiła, ale moja uciążliwa cera mi na to nie pozwala :(

    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny design, bluzka również piękna.
    Proszę o klikanie w linki TUTAJJ

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy blog :)
    Będę częściej zaglądać. Fajnie że dużo piszesz, jest co poczytać :)

    http://violetfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń