5 sierpnia 2014

What's up, August?



Heii!

Od dłuższego czasu zbierałam się do napisania posta, a w głowie mam zupełną pustkę. Nagle wszystkie ciekawe pomysły postanowiły wybrać się na wakacje, razem z moją koncentracją i weną. Może to właśnie wakacje i perspektywa zbliżających się dziesięciu miesięcy szkoły trochę mnie usprawiedliwia, jednak posiadanie bloga to pewien obowiązek, którego nie chcę zaniedbać. Ogółem w tych kilku zdaniach chciałam tylko przekazać, że ten post będzie bardzo o wszystkim i bardzo o niczym, czyli moja definicja Lifestyle w blogsferze ;)
No i została jeszcze kwestia postów z serii Back to  school, czyli oczywiste pytanie: czy chcielibyście takową zobaczyć na blogu? Ja bardzo chętnie mogę to wykonać, szczególnie, że o dziwo mam kilka pomysłów. Dajcie znać w komentarzach!



Ostatnio obiecałam sobie, że będę w stu procentach korzystać z wakacji, aby złapać energię na nowy rok szkolny, który zbliża się niestety wielkimi krokami. Z obietnicy ( jak to ja) się jak na razie niespecjalnie wywiązuję, a ostatnie tygodnie spędziłam niemalże całe, leżąc w łóżku i oglądając kolejne sezony Pretty Little Liars (+ tutaj kolejne postanowienie, że będę to sobie dozować i nie oglądać siedmiu odcinków dziennie. Chyba wiecie, jak się skończyło ;)).  Wyjątkiem było kilka dni, kiedy moje przyjaciółki wróciły do miasta. Wtedy zaliczyłyśmy kilka nocowań i całkiem udanych wyjść, co było fajną alternatywą komputera i zdecydowanie uratowało mnie przed oślepnięciem przed monitorem.

Co mnie cieszy, tegoroczne lato na szczęście nie zamierza jak na razie nas roztopić, tak jak było w zeszłym roku, czego nawet nie mam ochoty wspominać. Jest gorąco, ale co jakiś czas pada deszcz, dlatego jak dla mnie pogoda jest idealna i mam nadzieję, że nie zaplanowała żadnych gorących niespodzianek ;)



Źle czuję się z tym, że mamy już sierpień, a ja nie zrobiłam w zasadzie nic, co chciałam przez wakacje zrobić. Wyjątkiem jest blog i jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, że udało mi się go założyć i jak na razie systematycznie prowadzić. Jednak zdecydowanej większości nie wykonałam, a jedna z tych rzeczy to przede wszystkim zdrowa dieta. Nie mam co się o tym rozpisywać, bo powiem tylko, że jest teraz zupełnie na odwrót, a mojej diety nie dało by się określić jako "zdrowa" nawet w jednym procencie. Oczywiście powodem, dla którego nie robię zaplanowanych rzeczy jest zwyczajnie lenistwo, co boli mnie najbardziej.
Zazwyczaj wakacje to dla mnie czas do zrobienia rzeczy, na które nie ma się czasu i chęci w czasie roku szkolnego, teraz ta zasada nienaumyślnie zniknęła i niestety przyznaję, że nie spędziam czasu tak aktywnie jak kiedyś, a jednym z powodów jest przede wszystkim blog.
Nie ukrywając, w przyszłym miesiącu moje plany również nie są ambitne. Czyli prawdopodobnie przez kilka następnych wakacyjnych tygodni będę robić to samo, co przez poprzednie, bo w końcu to dla mnie chyba jedyny sposób na wypoczynek ;)



Ostatnio próbowałam też nagrać dla Was filmik, a tak właściwie nagrałam go. Jednak miałam i nadal mam problemy z odtworzeniem go na komputerze, wrzuceniem do Windows Movie Maker, a tym bardziej dodaniem go na YouTube. Myślę, że dopóki sobie z tym nie poradzę, filmik się nie pojawi, a jedynym rozwiązaniem będzie nagranie go kamerą, nie lustrzanką, jak dotychczas. Trzymajcie kciuki, aby się udało i napiszcie w komentarzach, czy też mieliście takie problemy :)
Wspomnę też, że w czwartek, siódmego sierpnia wyjeżdżam do Warszawy i prawdopodobnie w góry, na około dziewięć dni. Przez ten czas nie będę publikowała postów, ale będę online, więc cały czas będziecie się mogli ze mną kontaktować. Napiszcie też, czy po powrocie chcielibyście zobaczyć zdjęcia z wyjazdu ;) 
Chciałabym również ogromnie Wam podziękować za 22 obserwatorów i 1258 wyświetleń. Dla mnie, jako, że jestem zupełnie początkująca, jest to duża liczba, szczególnie zważywszy na to, że mam dopiero 3 posty. Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się tak dużego odzewu z waszej strony i bardzo Wam za to dziękuję ;) 

A Wy, jak spędziliście lipiec? Jakie posty chcielibyście przeczytać w najbliższym czasie? Piszcie w komentarzach!
 

17 komentarzy:

  1. Piękne włosy.Ja lipiec spędziłam z przyjaciółmi :)
    Może byś zrobiła post o sobie :) W którym mogłabyś dać się bardziej poznać,jakieś pytanie do Cb np :)
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :)
    Też uwielbiam oglądać Pretty Little Liars
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka a przede wszystkim C U D O W N E włosy!
    ja w lipcu spełniłam swoje 9 marzeń, więc był cudowny.
    Obserwacja za obserwację?
    Jeśli tak to proszę zaobserwuj i odpowiedz u mnie http://mattsbae.blogspot.com/ a od razu się odwdzięczę. :)
    Proszę też o poklikanie w linki w tym poście http://mattsbae.blogspot.com/2014/07/sheinside.html byłabym bardzo wdzięczna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O, mam tak samo. Też obiecałam sobie, że będę korzystać na maxa z wakacji, a póki co średnio mi to wychodzi... hahah.

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się realizować wszystkie wakacyjne postanowienia, bo nie lubię poczucia winy, że czegoś nie zrobiłam.
    Masz rację, wakacje mijają nieubłaganie.
    Mam nadzieję, że sierpień będzie mi się trochę dlużył :)
    Świetny blog-dodaję do obserwowanych :))

    Uściski,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja naweet korzystam z wakacji,ale czasem spedzam całe dni na siedzenie w domu :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku kolejna cudowna notka, a zdjęcia baardzo dobre i fajne. Może w następnej notce opiszesz swój idealny dzień?
    + mam prośbe, skomentujesz moją nową notke? będę bardzo szczęśliwa :) ---> Moja notka, klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post! Mam nadzieję, że sierpień nie minie mi tak sybko jak lipiec. Pozdrawiam :*
    neveeerstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedługo chcę zacząć pll, podobno świetny serial :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chcę sierpień spędzić dużo aktywniej niż lipiec ! :) wykorzystać go w 101%
    życzę Ci powodzenia w realizowaniu planów :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. w Warszawie jest super ! :D zapraszam do stolicy, liczę na zdjęcia, bo jestem ciekawa jak Ty widzisz Warszawę :)

    http://beastpassion.blogspot.com

    jak Ci się udało zyskać tylu obserwatorów? :) też rozkręcam bloga, ale jakoś słabo mi to idzie :P liczę na cenne porady :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zobaczyłabym posty z serii Back to school. Udanego wypoczynku! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa notka! :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna notka! Śliczne zdjęcia :) Ja lipiec spędziłam wyjątkowo nudno ;/ a post w stylu back to school zobaczę z miłą chęcią!

    Zapraszam już na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie Ty masz boskie włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładne zdjecia :) Mogłabyś poklikać w linki u mnie? :) Może wzajemna obserwacja?

    Pozdrawiam
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń