1 września 2014

So it began... School year 2014 - 2015



Cześć!
Więc to się zaczęło... Tak właśnie brzmi tytuł dzisiejszego posta. Mówiąc "to", mam na myśli nie tylko okres roku szkolnego, ale też wszystko co z się z nim łączy. Jednym wrócić do normalności jest łatwo, innym (w tym mnie) trochę gorzej. Nadszedł dzień, o którym przez dwa poprzednie, letnie miesiące nawet nie chcieliśmy myśleć. I znowu zauważyłam, że rozpoczynam wpis w bardzo pesymistyczny sposób, choć tego nie chciałam. Dlatego wspomnę o nielicznych, aczkolwiek istniejących powodach do radości; spotkanie się ze znajomymi, przede wszystkim. Znowu jesteśmy siedem godzin na dzień z przyjaciółmi. Jak dla mnie to wystarczy, aby chociaż trochę cieszyć się pierwszego września. Ale wydaje mi się, że najlepsze w początku roku szkolnego jest to, że można zacząć wszystko od początku, wyznaczyć sobie nowe postanowienia i cele. Ja też tak robię, a w tym roku mam zamiar więcej się uczyć i przyłożyć do tego, nie mieć żadnych zaległości, szczególnie w kontekście zbliżającego się sprawdzianu szóstoklasisty. Chcę bardziej dbać o porządek w moich rzeczach i estetykę tego, z czego się uczę (czyt. zeszyty i książki). Ten rok będzie dla mnie szczególny dlatego, że jestem już w swoim mieszkaniu i będę musiała wstawać trochę wcześniej niż dotychczas. Nie jest to jednak duża różnica, więc myślę, że sobie poradzę.



Dzisiejszy dzień mogę jeszcze określić jako "wolny", przynajmniej dlatego, że w samej szkole nie spędziliśmy dużo czasu. Wszystko odbyło się bardzo cicho i nieoficjalnie; dostaliśmy plany lekcji, omówiliśmy parę kwestii na temat kilku nowych nauczycieli. I oczywiście standardowe komentarze wychowawcy, typu: "Jacy wy jesteście opaleni i wypoczęci!" czy "Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy...". Całość trwała może dziesięć minut. Bez apelów, akademii czy długich listów. Na dobre dla uczniów.
Po rozpoczęciu, według naszej małej "tradycji" wybraliśmy się ze znajomymi do centrum. Wbrew moim oczekiwaniom, nie wybrała się tam prawie połowa klasy, podobnie jak po zakończeniu, a zaledwie pięć osób, ze mną włącznie. Co absolutnie mi nie przeszkadzało, ponieważ osobiście nie lubię dużych grup. W mieście przesiedzieliśmy od około dziewiątej trzydzieści do samego południa. I jak zwykle, głównie jedliśmy, piliśmy i rozmawialiśmy, nie czując wcale różnicy między tym, co było dwa miesiące temu. Pogoda nieszczególnie nam sprzyjała - nocą padał ulewny deszcz, więc dzień był chłodny i wilgotny. Lubię takie wyjścia, aczkolwiek pewnie nie przepada za nimi mój portfel. O dziwo, nie wydałam dziś dużo i udało mi się zaoszczędzić, z czego niezmiernie się cieszę ;)
Co jeszcze... Trudno uwierzyć, że jutro muszę wstać i iść do szkoły. W duchu jestem jeszcze na wakacjach i jest mi trudno psychicznie je zakończyć. Boję się, że nie będę mogła pisać postów tak często, jak dotąd. Blogowanie w roku szkolnym to nie taka prosta sprawa - nie chodzi tutaj tylko o pisanie, ale też czas (i fotografa!) na zdjęcia. Dlatego posty będą pojawiać się przynajmniej raz w tygodniu - oczywiście będę starać się częściej. Tym postem prawdopodobnie kończę serię back to school, lecz jeśli tylko chcecie jeszcze jedną część, dajcie znać!



Jednym słowem, przez nadchodzące dziesięć szkolnych miesięcy chcę przede wszystkim nauczyć się organizować sobie czas i sprawić, aby starczyło go na wszystko. Tego również Wam życzę i mam nadzieję, że Wasz powrót do szkoły nie będzie aż tak zły i przestawienie się nie sprawi Wam problemu. Piszcie, jak spędziliście ten dzień, do zobaczenia! :)

23 komentarze:

  1. Nie zapominaj o tych odpałach na lekcjach, je się zapamiętuje do końca życia :D

    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To ty masz takie brwi ? Wtf ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bedzie dobrze heheh :*

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym się przez ten rok szkolny nauczyć organizować sobie czas :)
    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award! Więcej informacji na moim blogu - http://22-ffashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My tez rozpoczecie mielismy krotkie i bez zadncyh apeli
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje rozpoczęcie było krótkie ale za to dzisiaj miałam już wiele lekcji ;/ Ah ta szkoła xd
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz śliczną cerę i twarz oraz przyciągający typ urodę, zazdroszczę
    pozdrawiam i zapraszam
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. w poniedzialek mam 8 lekcji ;/

    obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście etap szkolny mam za sobą ! :) Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny blog ! Takiego dzis szulalam :) masz swietny jego wyglad bloga, jestes sliczna ! Zdjecia masz dobrej jakosci a posty perfekcyjnie napisane ! Swietnie, gratuluje talentu, zapraszam do mnie :)
    http://nussy99.blogspot.com/2014/08/ostatni-dzien-wolnosci.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/2014/09/tag-tylko-jedno-sowo.html ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam test gimnazjalisty. Dasz radę! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia ! ;)
    I śliczne są te zdjęcia takie bardzo słodkie :)
    maiifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku postaram się być bardziej systematyczna :)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/gold-blue-ice-bucket-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne są takie wspólne klasowe wypady na pizze czy lody na początku roku szkolnego ; )

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj chciałabym, aby u mnie rozpoczęcie wyglądało tak, by tylko rozdano nam plan lekcji i nic więcej, a niestety spędziłam godzinę na nudnej akademii... Również obawiam się, że podczas roku szkolnego zabraknie czasu na blogowanie ;/ Śliczne zdjęcia! :)

    Zapraszam na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w tym roku wkroczyłam do gimnazjum, więc muszę poświęcić więcej czasu na naukę:)

    chanelier -klik!♥ dopiero zaczynam,wpadniesz i ocenisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku też mam duzo postanowień, złaszcza to by więcej się uczyć :)
    to mój ostatni rok szkoły, później albo studia abo praca wiec musze sie przyłożyć :)
    śliczne zdjęcia kochana :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia w szkole!;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ten rok szkolny zaczynam w nowej szkole. Jest to już liceum przez co czeka mnie dużo nauki i to właśnie jest moim głównym celem, aby poświęcać czas nauce i zakończyć rok szkolny z dobrą średnią ocen :)
    a tak odbiegając od tematu postu to masz śliczne oczy oraz zazdroszczę długości włosów! :)

    i zapraszam do siebie do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem teraz w 3 klasie gim i chce ją skończyć z jak najlepszymi ocenami! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlaczego ni wstawiłaś posta teraz w niedzielę ?

    OdpowiedzUsuń