20 października 2014

TAG: I love fall



Hej, to już naprawdę październik? Czas płynie w mgnieniu oka, a przecież jeszcze niedawno zaczynały się wakacje... eh.
Najprawdopodobniej nie wspominałam Wam jeszcze, że jesień to moja ulubiona pora roku. Pośrednia między latem a zimą, bo już nie tak gorąco, a jeszcze nie tak zimno. Grube swetry, świeczki zapachowe, wieczory sam na sam z książką i herbatą czy oglądanie horrorów ze znajomymi. Uwielbiam tę porę roku, choćby właśnie ze względu na te chwile i drobne rzeczy, które tworzą niesamowity klimat. Pamiętam dobrze coroczną ekscytację nadchodzącym Halloween, czy na przykład - gdy byłam mała - zbieranie kasztanów i liści. Jak się cieszę, że mam przed sobą kolejną jesień. Czas na pierwszy na moim blogu tag: I love fall (kocham jesień).



1. Ulubiony, jesienny produkt do ust


Jesienią - wiadomo - jest coraz chłodniej. Moje usta mają tendencję do przesuszania się, szczególnie teraz. Moim jedynym wybawieniem zawsze jest i pewnie jeszcze długo będzie masło do ust z Nivea, które odkryłam dokładnie rok temu, zeszłej jesieni, a teraz nie rozstaję się z nim prawie wcale. Podobnie jest z innymi pomadkami tej samej firmy - ja posiadam podstawową, truskawkową wersję, z której jestem bardzo zadowolona, również ze względu na kolor. Mimo że nie jest bardzo intensywny, jednak w mojej kolekcji to jeden z wyraźniejszych. A że jesienią i zimą czasem warto mocniej (choć w moim przypadku - nie za mocno) podkreślić usta - jest idealny.

2. Ulubiony, jesienny lakier do paznokci


Najchętniej jesienią (i nie tylko) wybrałabym ciemne kolory, czerń czy bordowy. Niestety mój styl życia nie pozwala mi na to; szkoła i tak dalej. Dlatego tak czy inaczej, do wyboru mam tylko te delikatniejsze odcienie, choć nie oznacza to, że w najbliższym czasie nie zaopatrzę się w kilka mocniejszych kolorów ;) Teraz za to pokażę Wam dwa lakiery, z którymi ostatnio mocno się zaprzyjaźniłam. Pierwszy z firmy Eveline Cosmetics z serii Color Edition, numer 914 - dostałam go w prezencie na urodziny, sama pewnie nie zdecydowałabym się. Subtelny kolor, dziewczęcy, pastelowy róż. Drugi to po prostu biały - mój ulubieniec nie tylko jesienią. Z firmy Miss Selene, numer 104. Uwielbiam go przede wszystkim dlatego, że świetnie pokrywa płytkę paznokcia - wystarczy  jedna warstwa, w odróżnieniu od różowego poprzednika.

3. Ulubiony napój na jesień


Nie wyobrażam sobie jesieni bez czekolady, a tym bardziej tej gorącej z Cadbury. Mama kupiła mi ją w czasie ostatnich wakacji na wyspie greckiej, mówiąc, że jest naprawdę pyszna. Dotychczas nie przepadałam za taką czekoladą, jednak po spróbowaniu tej - zmieniło się to diametralnie. Nie mam pojęcia, czy można dostać ją w Polsce, a w razie potrzeby, poszukajcie w internecie. Polecam bardzo gorąco ;) 

4. Ulubiona świeczka zapachowa na jesień


Uwielbiam wszelkie zapachy wanilii, ciastek, pierniczków i innych słodkości - dlatego większość świeczek w mojej kolekcji pachnie mieszanką najsłodszych deserów. Nie sposób jest wybrać tę ulubioną, ale padło oczywiście na tę z Ikea, o zapachu tak zwanego Kanelbullar - szwedzkiego, cynamonowego ciastka. Pachnie cudownie i najczęściej towarzyszy mi październikowymi wieczorami. 

5. Ulubione, jesienne ubrania lub akcesoria


Swetry! Ale tym razem te krótsze, do pępka, idealne w połączeniu ze spodniami z wysokim stanem. Tak właśnie można najczęściej zobaczyć mnie w ostatnim czasie. I jeszcze kardigany, ale te grube, ciepłe, w warkocze... To jest moja rzecz. A w ostatnim czasie uwielbiam też metalowe pierścionki, noszone na różnych partiach palców. 

6. Ulubiona książka i film na jesień



Oglądanie filmów i czytanie książek są jednymi z moich ulubionych jesiennych zajęć, dlatego mam takowych bardzo dużo. Jednak muszę przyznać, że moim ostatnim książkowym ulubieńcem jest "Szukając Alaski" Johnego Green'a, którą niedawno przeczytałam i jest moim kolejnym hitem. Jestem pewna, że wkrótce zapoznam się z innymi, być może mniej popularnymi książkami Green'a. Uwielbiam też wracać do mojej ukochanej "Dziewięć żyć Chloe King", będącą bezwarunkowo moją ulubioną książką nie tylko na jesień - chociaż w tę porę roku cenię ją szczególnie. Może dlatego, że najbardziej mi się z jesienią kojarzy.

Jeśli chodzi o film... no dobrze, serial. Tej jesieni (a zresztą nie tylko tej!) rządzą seriale. Na pierwszy ogień American Horror Story. Jakiś czas temu postanowiłam zacząć pierwszą serię i coraz bardziej zaczynam się wkręcać. Według mnie to coś idealnego na jesień, a przynajmniej ze względu na sam motyw horroru - choć strasznie wcale nie jest. Miejmy nadzieję, że nie uzależnię się, jak w przypadku Pretty Little Liars!

7. Ulubiona piosenka na jesień




Myślę, że najbardziej adekwatnym wyborem będzie The Neighbourhood - Sweather Weather. Sądzę tak oczywiście po liczbie wciśniętych przeze mnie "replay'ów" i słuchania w kółko, podobnie jak zeszłej jesieni. Aż sama dziwię się sobie - jest to jedna z nielicznych piosenek, która po prostu nie da się znudzić!

8. Ulubione, halloweenowe słodycze

Musicie wiedzieć, że uwielbiam wszelkie upiorne żelki; oczy, pająki i wszystkie najbardziej obrzydliwe rzeczy. Dobrym pomysłem są też halloweenowe muffinki (których prawdopodobnie możecie spodziewać się niedługo na moim blogu!) czy podobne, zrobione samodzielnie sprawy. 


10. Za co byś się przebrała na imprezę halloweenową?


Jako, że na takową zostałam zaproszona, jestem niestety zmuszona coś wymyślić. Co? Nie mam pojęcia. Wiem tylko, że najprawdopodobniej pomaluję jedynie twarz, a ze względu na pogodę, nie będę się przebierała - tak czy siak, nawet na najładniejszy strój nałożyć trzeba kurtkę. A niestety w naszej Polsce szansa na wysoką temperaturę na początku listopada jest raczej znikoma. Dlatego z ubrania rezygnuję i tak jak już wspominałam, stawiam na makijaż. Może upiorna lalka? Zobaczymy ;)


11. Co lubisz, a za czym nie przepadasz w obecnej porze roku?


Najbardziej lubię zmiany w pogodzie. Od tych dużych i bardzo widocznych, po te drobne, najmniejsze. Chodniki upstrzone kolorowymi liśćmi, mgliste poranki, wilgotne powietrze... 

Jedyna rzecz, której w pięknej jesieni nie lubię to zapadanie zmroku o wczesnej porze. Nikt nie lubi wracać do domu o godzinie siedemnastej, podczas gdy ma się wrażenie, że jest dwudziesta druga. A przynajmniej ja nie przepadam.


Na koniec chcę zachęcić Was do napisania takiego postu na swoim blogu - to świetny pomysł, aby poznać swój stosunek do danej pory roku. Piszcie w komentarzach, czy lubicie jesień! :)





39 komentarzy:

  1. No cóż, nic dodać, nic ująć super post <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny świetny post na Twoim blogu :) Jestem pod wrażeniem tego, że jesteś taka młoda, a piszesz w tak dojrzały i poprawny sposób :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwykle nie lubię czytać tagów, ale twój jest wyjątkowo ciekawy :)
    Śliczne zdjęcia i stylizacja

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna stylizacja;p
    Mam do ciebie i do wszystkich innych prosbe. moglilibyscie poklikac mi w linki>? Oczywiscie odwdziecze sie i zaobserwuje;p Bardzo mi zalezy;d Z góruje;dy dziekuje;d.
    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tę pomadkę z nivea jest świetna !
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten tag, a tobie wyszedł on genialnie, świetnie się czytało :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba byłoby mi niezmiernie miło gdybyś go zaobserwowała. Chcę dotrzeć do coraz większego grona czytelników, a bez Twojej pomocy mi się to nie uda, liczę na Ciebie. Zostawiam link i jeszcze raz zapraszam :)

    http://dariaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Idealnie pasują do twojego bloga. Życzę Ci dalszych sukcesów i pozdrawiam :http://rebellleflour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, ja tez taki dodalam ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu organizowanym z firmą Sheinside! do wygrania 30$ :)
    więcej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post!
    Również używam tego masełka do ust z Nivea. W jesienne dni bez niego z domu ani rusz ;)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post. Podobają mi się twoje zdjęcia i styl pisania :)
    Moze wspólna obserwacja? :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ulubione na tym blogu ? TWOJE WŁOSY! oddaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Szukając Alaski <3
    Mogłabys poklikac w linki Sheinside u mnie? W zamian moge zaobserwować bloga, albo co tam chcesz ... XD
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zamiar przeczytać tę książkę :*

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój blog - klik!

    Zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu ♥
    Konkurs - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam już ten tag na wielu blogach, koniecznie muszę zrobić go u siebie.
    Przejrzałam kilka Twoich postów i naprawdę świetnie się je czyta :)

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten tag jest świetny, a zwłaszcza jak się dodaje takie ładne zdjęcia :D
    Dzięki za obserwacje, ja też już obserwuję :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten lakier z Eveline i Caramel cream są świetne,uwielbiam je. Jeszcze się z tym TAG-iem nie spotkałam ale bardzo fajny jest. Pozdrawaim i zapraszam w wolnej chwili
    http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne zdjęcia :) Ja czytałam tylko Gwiazd Naszych Wina Johna Greena, ale mam nadzieję, że czas pozwoli mi na przeczytanie jego innych książek :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. John Green to mój ulubiony pisarz i po prostu ubóstwiam jego książki =D
    sweethomesweety.blogspot.com Zapraszam + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. o tej książce nigdy nie słyszałam :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz natknęłam się na twój blog jest idealny , uwielbiam tą książkę :) obserwuję na penwo będę tu wracać !:) :D
    http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Neighbourhoods <3 *-*
    jeju świetne odpowiedzi
    ogólnie super blog i zastanawiam się czemu wcześniej go nie znalazłam
    i kiedy widze te swietne zdjęcia , cudowne stylizacje (grunge itd) oraz bardzo dobrze i profesjonalnie napisany tekst to od razu żałuje haha
    zostawiam follow i liczę na wzajemną obserwacje ,ponieważ dopiero się rozkręcamy
    http://mivintly.blogspot.com/ ~Gosia xoxo :))

    OdpowiedzUsuń
  27. http://mika-eva.blogspot.com/
    nasz nowy blog, ZAPRASZAMY! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog, świetna i bardzo dojrzała dziewczyna z Ciebie, mam jedno "ale":)
    Nie wrzucaj zdjęć z odpryśniętym lakierem.

    Zdjęcia bardzo ładne i "na poziomie" :)

    http://w-sinadal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post i suprer rzeczy. ;)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki z tego posta: KLIK Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nienawidzę jesieni :c za to lubię tą samą piosenkę i niedługo mam zamiar przeczytać "Szukając Alaski" ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lubie jesien. ;3
    Swietny tag, sliczne zdjecia. ;))



    Poklikasz w linki? Proszę to dla mnie bardzo ważne. Dziekuje <3 http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  32. też lubię jesień, w czym przerabiasz te zdjęcia?!
    obserwujemy? odpisz u mnie w komentarzu, czy się zgadzasz, a jeżeli tak 100% się zrewanżuję!
    http://hepimiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny tag, a kolor lakieru cudowny :)
    http://marysia-napieralska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny blog, z chęcią bym wypiła taką czekolade teraz :) yummy :)

    Zaczynam obserwować, uwielbiam takie proste blogi :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny lakier z eveline :)

    mam prośbę kliknęłabyś mi w linki ? z góry bardzo dziękuję :) http://woman-with-class.blogspot.com/2014/10/must-have-jesienzima.html pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. goraca czekolada <3 bez niej nie da sie przetrwac jesieniD:
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny,ciekawy post :) Gorąca czekolada , mniam

    Obserwujemy ? Daj znać <3

    OdpowiedzUsuń