7 stycznia 2015

TOP 5 ulubionych aplikacji na IOS


Wiele z Was zastanawiało się pewnie kiedyś, jakie aplikacje wybrać, aby nie zaśmiecać pamięci swojego telefonu zupełnie nieprzydatnymi funkcjami. Bardzo często trudno jest znaleźć tę idealną aplikację, spełniającą wszystkie oczekiwania. Dlatego przychodzę z pomocą dla posiadaczy iPhone'ów, tworząc własny ranking ulubionych aplikacji. Dajcie znać, czy chcecie poczytać także wersję na Androida! 

Probably a lot of you thinked about app you should choose to don't clutter your phone with unnecessary functions. Usually is hard to find perfect application for your expectations. So I come with help to iPhone owners, making my own ranking of my favourite applications. Let me know if you want Android version! 


1. PumpUp. Jak dla mnie najlepsza aplikacja z kategorii Fitness tuż obok MyFitnessPal. Razem tworzą parę idealną i polecam obie każdemu, kto lubi prowadzić zdrowy i aktywny styl życia. PumpUp przypomina bardzo Instagram, z tą różnicą, że ludzie dzielą się tam swoim zdrowym jedzeniem, zdjęciami z siłowni czy po prostu czymkolwiek, co nawiązuje do tematyki ćwiczeń i zdrowego stylu życia. Możesz również zaktualizować status rejestrując ostatnią swoją aktywność fizyczną czy pochwalić się osiągniętym celem, na przykład zrzuceniem wagi. 

2. SplitPic. Aplikacja z kategorii edycji zdjęć. Gwarantuje mnóstwo śmiechu i możliwości. Wszystko polega na łączeniu dwóch zdjęć razem. Efekty wyglądają niesamowicie, a szczególnie ciekawa jest zabawa z podobnymi do siebie zdjęciami, na przykład kiedy na pierwszym osoba stoi przodem, a na drugim tyłem. Dużo śmiechu przynosi tworzenie zabawnych twarzy przez połączenie dwóch osób. 

3. Perfect365. Znowu trochę o zdjęciach. Dzięki tej aplikacji, możemy wyglądać - i oczywiście poczuć się - lepiej. Działa trochę jak przenośny Photoshop z ograniczonymi możliwościami. Możecie domalować sobie makijaż (który o dziwo nie wygląda źle!), ukryć niedoskonałości i uczynić wasze selfie idealnym. Z aplikacji nie korzystam często (chyba, że dla rozrywki), ale subtelne poprawki nie rzucają się w oczy i czasem można się o nie pokusić.

4. CocoPPa. Świetny sposób na sprawienie waszego telefonu oryginalnym i jedynym w swoim rodzaju. Aplikacja umożliwia dowolne zmienianie wyglądu ikon w urządzeniu. Przemyślane kompozycje czy podobna tematyka dają cudowne efekty! Wybór ikonek i motywów jest wprost ogromny, więc każdy znajdzie coś dla siebie - począwszy od różowych, miętowych i słodkich, różyczkowych wzorków, aż po czarno-białe, rockowe ikony czy holograficzne elementy. I ważne ostrzeżenie: nie usuwajcie oryginalnych aplikacji, ponieważ zmienione ikonki są tylko skrótami. Lepiej wsadzić je do osobnego folderu! :)

5. Pureple. Zupełnie darmowy odpowiednik popularnego ostatnio Clotify. Nie jest tak dopracowany, jednak posiada większość funkcji, które oferuje nam jego konkurencja. Dodajecie zdjęcia swoich ubrań, oznaczacie ich kategorie, a w poniedziałkowe, ciężkie poranki będziecie wdzięczni aplikacji za utworzenie nowej stylizacji na dziś. Fajna sprawa, jeżeli nie macie czasu na wybieranie ciuchów!

+ WeHeartIt. Zainspiruj się! Na koniec... szczypta inspiracji! Zbór najpiękniejszych obrazków i zdjęć - niczym drugi tumblr. Mogę spędzać tu długie godziny, dlatego uważajcie, to uzależnia!

1. PumpUp. I think it's the best fitness app next to the MyFitnessPal. Together they are making the perfect pair and I really recommend both of them for people who like to lead a healthy and active lifestyle. PumpUp is similar to the Instagram, but people on it are showing their healthy food, photos from gym or just whatever binds to the exercises and active. You also can update your status recording of activity or show others, that your plans come true and for example, you lost weight.

2. SplitPic. App from photo edition category.  Guaranteed a lot of laugh and capabilities. Everything you can do is connect two photos together. Effect are amazing, but especially interesting is fun with similar to each other pictures, for example, when on first pic the model stands ahead and on second pic he stands back. It's a lot of fun and laugh to making funny faces by connecting two persons. 

3. Perfect365. About photos, again. With this app, we can look (and of course feel!) better. It's working like a portable Photoshop, but with limited capabilities. You can add yourself make-up (it doesn't look bad, what a suprise!), hide imperfections and just make your selfie perfect. I don't use this app a lot, but little corrections aren't really visible, so don't worry, you can apply them.

4. CocoPPa. Nice way to make your phone unique. With this app, you can change icons designs what you like to. Thoughtful compositions and just similar icons are looking wonderful! There is a lot of themes, so everyone will find something for himself - from pink, minty and sweet, rose patterns, to black and white, rock icons and holographic items. And be careful: don't remove original applications, because the changed icons are just app shortcuts. It's better to put all of them to other folder ;)

5. Pureple. Entirely free Clotify counterpart. It isn't polished like this, but it has got most of features which offers its competitive. You add photos of your clothes, sort by the category, and at the Monday morning you will thanks this app for making a new outfit for today. Nice thing!

+ WeHeartIt. Get inspired!  And finally... a little of inspiration! Collection of the most pretty pictures and photos - like a second tumblr. I can spend here a long hours, so be careful! ;)

57 komentarzy:

  1. nie mam żadnej z tych aplikacji, muszę je sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nie mam iPhone'a, ale niektóre aplikacje wydają się bardzo ciekawe. Z chęcią przeczytałabym posta z aplikacjami na Androida, może wtedy podpatrzyłabym coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post i sliczne zdjecia ;)
    sliczny case *,*

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    Do wygrania post promujacy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne aplikacje, ja akurat mam samsunga galaxy s4, czyzli androida, ale słyszałam o tych aplikacjach :) Świetny blog, szczególnie nagłówek ;)


    ♥ ♥ ♥ U MNIE ROZDANIE Z TANGLE TEEZER ♥ ♥ ♥

    JULIA BLOG – ROZDANIE KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam o aplikacjach na androida :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. CocoPPa to naprawdę świetna aplikacja, która jest zdecydowanie godna polecenia. Świetny pomysł na post i cudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuje, że nie mam Ios'a :C
    Kliknełabyś w linki w moim pierwszy poście. Bardzo byłoby mi miło. co powiesz na wspolna obserwacje? Napisz u mnie w komentarzu.
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam iphona, więc ten post nie za bardzo się mi przyda ;) ale z opisu bardzo mi się spodobały te aplikacje
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne te aplikacje :)

    zapraszam do mnie
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe aplikacje! Szkoda tylko, że nie mam IPhone'a ;)
    Śliczny masz case :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (z najnowszego posta) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam akurat tych aplikacji :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chętnie poczytam wersji na androida,ponieważ nie posiadam jeszcze iphone :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana, obserwowałyśmy się wcześniej ale mój blog został usunięty, w tej notce wyjaśniłam czemu http://similarose.blogspot.com/2015/01/choroba-xxi-wieku-ludzka-zawisc.html jeżeli masz ochotę na ponowną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się zrewanżować, bardzo proszę o klikanie w 3 sukienki, buziak

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :) obserwujemy?
    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten case na iPhona :) Ciekawe apki, najbardziej lubię te praktyczne ;)
    Ładny nagłówek !
    Z miłą chęcią zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 5000 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zacznę od tego, że masz śliczny wygląd bloga i świetną nazwę, jako że jestem maniaczką herbaty :D Po drugie, prześliczne zdjęcia :) Po trzecie, bardzo przydatny post, zaraz ściągam Pureple, bo nigdy o niej nie słyszałam, a z reszty aplikacji już kiedyś korzystałam. Zostaję obserwatorem, super blog! <3
    rosylette.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam iPhone, ale przyciągnęły mnie do tego posta zdjęcia, są cudowne, przepiękne zdjęcia robisz :D
    momento-de-aliento.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam ip ale aplikacje bardzo ciekawe, świetnie wykonany post pod względem graficznym jak i merytorycznym - bardzo dopracowany :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedyną aplikacją, którą znam to We Heart It. Masz ślicznego case'a. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie! ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCkTSLDXgJlmLMJ0iEcRAdfw/videos
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że istnieje darmowy odpowiednik Clotify, jeśli będę mieć okazję na pewno go przetestuje. Z wielką chęcią przeczytam post z aplikacjami na Androida :)
    Bardzo spodobał mi się Twój blog, więc dodałam go do obserwowanych :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  23. Weheartit to must have na telefonie! U mnie świetnie się sprawdza jako zabijacz czasu np. podczas jazdy tramwajem :D

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pobrałam dwie z tych aplikacji, które podałaś.:)
    -Perfect365 oraz Pureple

    http://annbabe-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Aplikacje muszą być świetne :) Ja iPhone'a nie mam, więc z chęcią przeczytam notkę o aplikacjach na Androida :) Bardzo mi się tutaj spodobało i postanowiłam zaobserwować.

    Zapraszam
    Cisza przed Burzą

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne apki. Uwielbiam we♥it :3
    zapraszamm ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super post, dzieki za rady co fajnych aplikacji na ios bo akurat szukalam :))


    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  28. cocoppa <3
    Sliczne zdjecia robi ten Iphone <3
    Dorey blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nie mam zadnych aplikacji xdddd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Mozesz jeszcze raz poklikac, bardzo bardzo prosze

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja cały czas korzystam z aplikacji WeHeartIt.
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha, nie mam żadnej z tych aplikacji, mój telefon to nie ta generacja niestety, ale jakoś niespecjalnie mi to potrzebne do szczęścia :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. pomocny pościk:) Bardzo mi się u Ciebie podoba, dlatego chętnie dodaję do obserwowanych. Będę zaglądała częściej, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości. :) Zapraszam również do mnie!
    Buziaki,
    Monika
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne aplikacje :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę wypróbować PumpUp! :D

    Zapraszam do mnie! KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  35. dużo słyszałam o aplikacji PumpUp. Niestety nie mam Iphona i chyba jej nie wypróbuje. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mam żadnych z tych aplikacji, ale zobaczę, może pobiorę i wypróbuję c:

    uyumilku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny post i blog. Też lubię te aplikacje.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. osobiście mam clotify uwielbiaam ją!
    Zapraszam!
    http://xcarli3x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszcze iphona :D na pewno zajrzę do tej listy gdy będe miała nowy telefon ;)
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z haulem ubraniowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. też mam iphone'a 4s :)

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludziom, że nigdy nie jest za późno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetną masz obudowę! :D

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  42. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  43. muszę wypróbować te aplikacje
    mogłabym prosić o poklikanie w moim ostatnim poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. No no no, baaardzo ciekawy pomysł na bloga. Co ważne - na bloga z pasją i z sensem, co jest częstą rzadkością :p
    Pozdrawiam, choć nie mam iPhone'a, CanBe.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Przydatne ;)

    Pamiętasz mój tekst "Ciemna strona mody-kupuj świadomie" ? Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś oddała na niego głos!
    wszystkie szczegóły tutaj: http://www.littlecupofart.pl/2014/12/ciemna-strona-mody-kupuj-swiadomie.html z góry dziękuje za pomoc! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Też bardzo lubię aplikację WeHeartIt. Prawdziwa kopalnia inspiracji! Aż nie chce się wychodzić, haha.
    Bonia
    dziewczynazestarowki.blogspot.com
    Ps. I bardzo ładna obudowa :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Yes, I follow you on gfc, Czlonkowie 97, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz genialnego case'a :)
    www.blog017.blogspot.com
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny post i zdjęcia :)
    Z chęcią bym poczytała wersję na Androida :)

    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. twój blog jest świetny, desing taki przejrzysty, jestem zachwycona! :))
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i czekam na Ciebie:)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń