10 czerwca 2015

Stay classy for spring



bluzka/blouse - H&M

spodenki/shorts - Sinsay

kurtka/jacket - H&M

torba/bag - H&M

buty/shoes - CCC



Przez ostatnie tygodnie na Śląsku można było poczuć się niemalże jak na wakacjach, a to dzięki temperaturze, która pędziła na termometrach w górę z prędkością światła - długi weekend czerwcowy zawitał razem z 40-sto stopniowym upałem. Zatem moja jak dotąd blada jak papier skóra złapała odrobinę zdrowego koloru. 
Jak się okazało, nie jest mi dane aktywnie spożytkować piękną pogodę. Nabawiłam się porządnego przeziębienia, co jeszcze raz upewniło mnie o moim życiowym pechu - bo w końcu jest czerwiec i trudno teraz o chorobę - i o prawdziwości Prawa Murphy'ego, gdyż zostały już tylko trzy dni do wyczekiwanego przeze mnie komersu (na temat którego zrobię zresztą osobny post).

Przeziębienie okazuje się jednak bardzo pożyteczne, a przynajmniej w moim przypadku dobrze spożytkowane, a za jego sprawą w mojej szafie nareszcie zapanował jako taki porządek. Niektóre ubrania zostały brutalnie powrzucane do siatek, a siatki wywiezione do babci, a tam równie niechlujnie powciskane do szafek. Na wszelki wypadek, może się kiedyś przydadzą?



A tak à propos moich porządków - jak się okazało, w mojej szafie gości mnóstwo kolorów, bo aż dwa - biały i czarny. Głównie, bo zdarzają się wyjątki, ale mimo wszystko są to zwykle klasyczne odcienie. Trudno powiedzieć, że mnie to zdziwiło, bo byłam raczej świadoma, że wszystkie moje ostatnie nabytki nie "zagłębiały" się w dalszą paletę kolorów, ani że przeszkadza mi to. Wręcz przeciwnie, bo w ciągu ostatnich miesięcy doszłam do wniosku, że nie ma nic lepszego niż klasyka. Lepiej ubrać białą koszulę i czarne spodnie (lub zwykłe dżinsowe - dla niebieskiego dżinsu robimy wyjątek ;) ), niż dobierać nieumiejętnie, jak na przykład w moim przypadku, różnorakie neony i zupełnie niepasujące do siebie kolory. Dlatego warto zapamiętać jedną, ważną i przydatną zasadę - zawsze miejcie w szafie tak zwane "podstawy". Zwykle są to czarne spodnie, biała koszula lub bluzka, jeansowa koszula. Czyli coś, co przyjdzie Wam na pomoc, kiedy otworzycie szafę ze znajomym zdaniem w ustach, czyli "nie mam się w co ubrać"... 


Mały niezbędnik, czyli co każda dziewczyna powinna mieć w szafie...
1. Biała koszula - nigdy nie wiadomo, kiedy może się przydać. Począwszy od ważnych okazji (np. z czarną spódnicą), skończywszy na codziennych połączeniach z dżinsami. I co najważniejsze, pasuje do niej prawie każda biżuteria, złota, srebrna i kolorowa.

2. Flanelowa koszula w kratę - dodaje charakter każdej, nawet najzwyklejszej stylizacji, a do tego zapewnia ciepłe nakrycie w razie nagłej zmiany pogody. Dostępne jest mnóstwo wersji kolorystycznych, jednak najlepsze moim zdaniem są te czerwone, zielone i czarno-białe. 

3. Klasyczny trencz - dlaczego znajduje się na tej liście? Otóż pasuje praktycznie do wszystkiego i jest bardzo uniwersalny. Świetnie wygląda ze szpilkami i sukienką (wersja elegancka i bardziej kobieca), a równie dobrze można założyć do niego wszelkiego rodzaju trampki, tenisówki, dżinsy... Możemy wybierać pośród szerokiej gamy kolorów, ale mimo wszystko jestem zwolenniczką beżowych wersji.

4. Biały T-shirt z prostym nadrukiem - a najlepiej z ciekawym napisem. A w tej kwestii wybór jest ogromny ;)

5. Kardigan - absolutnie niezbędny w chłodne dni każdej pory roku. Wybierać możemy wśród różnych fasonów, kolorów, wzorów i materiałów.


                                                                          
6. Jeansy - jestem pewna, że każdy ma pewnie ów dżinsowe spodnie w swojej szafie, bo w obecnych czasach jest to jeden z najpopularniejszych i najczęściej spotykanych elementów garderoby. Może dlatego, że są o wiele wygodniejsze niż ich nieco bardziej eleganckie koleżanki - spódnice. Mimo, że czasem formalny charakter niektórych instytucji może nie pozwalać nam na dżinsy, warto mieć kilka par w zanadrzu, choćby na weekendy. 

7. Czarna torebka - do szkoły chodzimy w plecaku i zwykle nam to wystarcza. A potem umawiamy się gdzieś ze znajomymi, zabieramy tylko trochę drobiazgów i okazuje się, że jak dotąd bardzo uniwersalny plecak jest o wiele za duży. W takim przypadku to właśnie ona przyjdzie z pomocą.

8. Baletki - one również przydadzą się na ważne okazje (kiedy nie chcemy ubierać wysokich butów), jak i na wiosenne spacery, kiedy za zimno jeszcze na sandały. I przede wszystkim podczas tańca, jako deska ratunkowa, kiedy będziemy miały dość wysokich koturnów i obcasów. 

9. Delikatny łańcuszek - najlepiej złoty lub srebrny i przede wszystkim - bardzo subtelny. Doda uroku i jednocześnie nie przesyci całości.

10. Skórzana kurtka - najlepiej czarna. Podobnie jak koszula w kratę, doda stylizacji charakteru i w zależności od doboru dodatków, może zamienić ją w elegancką jak i casual'ową. 

Na koniec dodam jeszcze, aby rozwiać wszelkie możliwe wątpliwości - na zdjęciach mam na sobie krótkie spodenki, a nie wbrew pozorom, spódniczkę :)

Do zobaczenia!



26 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio bardziej polubiłam taką klasykę, chociaż nie wiem czy mogłabym się tak ubierać cały czas...
    ładna torba :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też ostatnio było strasznie gorąco :)
    świetna stylizacja !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Uwielbiam klasyczne połączenia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie zgadzam się z Twoją listą ;) Cudownie wyszłaś na zdjęciach <3
    Pozdrawiam słonecznie!

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam pewna, że to są spodenki. :-) Nie ma to jak klasyka. Biały i czarny nie rażą w oczy.

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oejju ale jesteś urocza ;)
    boska stylizacja :*
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie się prezentujesz i widać, że obiektyw Cię lubi. Look też fajny, szkoda, że na drugim zdjęciu, które najlepiej pokazuje stylizacje jesteś dość mocno przechylona co trochę burzy percepcję, ale outfit sam w sobie świetny :) klasyczne połączenie bieli z czernią z delikatnym pazurkiem :) czekam na więcej :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja ale szorty są świetne <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! stylizacja jest naprawdę świetna! :)
    PS. dziękuję za Twój miły komentarz i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog i cudny wpis ! http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Podobają mi się wszystkie elementy

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz ;)
    zapraszam w wolnej chwili do siebie www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!
    ---------------------------------------------
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.
    http://kaczuchove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny OOTD
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń